piątek, 5 października 2012

L'biotica

Dziś recenzja : L'biotica - regenerujący krem do rzęs. 
Wczoraj minęło 30 dni odkąd stosuje produkt i efekty przedstawię poniżej.
 Generalnie zacznijmy może od tego, co mówi nam producent.

L’biotica - regenerujący krem do rzęs zalecany jest Paniom:
  używającym tuszu do rzęs lub sztucznych rzęs,
                                                        mającym krótkie lub rzadkie rzęsy,
                                                               którym wypadają rzęsy.
                                        Wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu.
                                      Nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs.


Opakowanie jest bardzo małe, ale niezwykle wydajne - 10 ml spokojnie wystarczyło mi na te 30 dni a zostało jeszcze sporo produktu. Cena to około 10 zł ( ja kupiłam w SP 2 za 15 zł ).
 Aplikacja jest bardzo łatwa, szybka i bezbolesna - oczy nie łzawią, nawet kiedy produkt dostanie się do środka. 
Jestem (byłam) posiadaczką krótkich, prostych rzęs, a po kilku epizodach z zalotką moje rzęsy zaczęły wypadać i znacznie się przerzedziły. Po 30 dniach widzę efekt. Rzęsy są mięciutkie, nawilżone, a po pomalowaniu naprawdę długie jak na swoje możliwości. Zresztą - za 10 zł warto spróbować, nie zaszkodzi, a może pomóc. U mnie efekt widoczny głównie po pomalowaniu, ale jestem bardzo zadowolona. W przeciwieństwie do oleju rycynowego nie powodował opuchlizny i obrzęku.

EFEKTY

Przed:


Po:




5 komentarzy:

  1. Muszę się bardziej zmobilizować do kupna tej odżywki, bo już od dawna chodzi mi po głowie :-)
    Mi się wydaje, że pozytywny efekt u Ciebie jest dość wyraźny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej odzywki od pół roku mniej więcej i uważam, że jest świetna ! Warto zainwestować te grosze ;) Szczególnie, że starcza na mega długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. jak ostatnio byłam w Superpharm to ta odżywka była w promocji i miałam już ją w koszyku ale później się rozmyśliłam i odłożyłam... A teraz widzę, że zrobiłam błąd bo ta odżywka naprawdę daje radę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...