czwartek, 20 września 2012

Wyzwanie- hula hop

Pod wpływem posta Ani(klik) już prawie od miesiąca wybierałam się po hula hop. Wreszcie poważnie zmotywowana poszłam do hurtowni zabawek i kupiłam pierwsze kółko, w drodze powrotnej zaś ryż. Całość wyniosła mnie 8.99 zł- 6 zł hula hop i 2.99 zł za kilogramową paczkę ryżu w Biedronce(wystarczy 0.5 kg, więc możecie przekonać koleżankę i zacząć razem kręcić, a koszty spadną :)). Taśmę do połączenia  kółka wzięłam od taty. Chciałabym podzielić się z wami efektami po miesiącu, dlatego zrobiłam zdjęcia, które obrazują stan przed eksperymentem ;p Wybaczcie za mało profesjonalne ujęcia, ale były robione po 17 pod wpływem euforii z zakupu ;p
Lojalnie ostrzegam, że trochę to boli, zwłaszcza drugi dzień kręcenia, bo byłam już cała poobijana :) Chyba muszę się po prostu przyzwyczaić.
Zdjęcia przed:

Widać różowe ślady po kręceniu, niestety mam skórę bardzo wrażliwą na dotyk ;/
PS: Czy któraś z was może wie jak zrobić piksele w Photoshopie? Takie zamazywanie nie wygląda niestety najlepiej.

18 komentarzy:

  1. jestem pewna, że będziesz zadowolona. Jak bardzo Cię boli, kręć na grubym swetrze albo polarowej bluzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruby sweter średnio chroni ;p mam już pierwsze siniaki :)

      Usuń
  2. Otwierasz zdjęcie. Wchodzisz w Obraz- rozmiar obrazu. Wyświetla się okno. Powiększasz piksele- na potrzeby internety wystarczy 600x580- naciskasz ok i gotowe. Spróbuj.
    Mi hula hop też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaraz popróbuję ;d
      Kupuj, wydatek mały a talia może być jak marzenie za jakiś czas :)

      Usuń
  3. Napisałam jeszcze raz u mnie w komentarzach. Mam nadzieję, że zrobiłam to w miarę jasno :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dorwałaś hurtownię zabawek?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. W Choszcznie, ale nie wiem czy to ci jakkolwiek pomoże :) Zabawek pełno i tańsze niż w sklepach z zabawkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak ten hulahop sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. Będę częściej zaglądać. Zapraszam do mnie
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo ciekawie ciekawie ;D no niesttey czesto musza byc jakies uboczne skutki :D ale oby do rpzodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno ;) ackozlwiek nie myslalas o innych rzeczach :D? np bieganie, 6, aerobik, 6weidera ;D co rpawda wiaodmo hulahop najfajneijszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a no tez faktt
    ja 6 co rpawda zrobilam cala ale to byla makabra ^^ nie wiem czy zdecydowalabym sie drugi raz ;D biegac kurcze sama sie boje z ==a z kims to bezsenus wiaodmo ^^ wiec wiem jak to jst :D

    zycze powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj tak tak boje sie psow :D i mysle ze zadne pies nie chcialby ze mna biegac haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. poeaznie ;o >! wooow to mnie teraz zaskoczylas ;D nie spodziewalabym sie ze z takim psiakiem tez mozna biegac ;D elegancko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. wooooow niezle ;D teraz mam ochote na pieska ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polecam aerobiczna 6 weidera. Super są! W niecałe 2 tyg. widziałam efekty spore. ♥


    Zapraszam do mnie: motyl-wacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie efekty??
    Czekam i czekam i nic!

    Wierna Obserwatorka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...