wtorek, 18 września 2012

Jesień, jesień .. ach to Ty!


Jesień najczęściej kojarzy się z porą deszczową, szarością i ziiiimnem! Ale , ale .. w tym sezonie mamy kilka sposobów na to, by jesień sobie ubarwić. Specjalnie dla Was zrobiłam mały przegląd modnych nowości na nadchodzące miesiące i z całą pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Większość z poniższych zdjęć pochodzi z katalogu MANGO na sezon jesienno -zimowy 2012/2013, ale możemy znaleźć odpowiedniki w H&M czy innych sieciówkach. 



Te buty dodaje do mojej listy must have, ale chyba zdecyduję się na odcień nude lub klasyczną czerń - myślę, że dzięki temu uzyskam więcej możliwości ich noszenia. Noski wracają do łask, a niski obcas to zbawienie dla wysokich dziewczyn.


Marynarka, którą planuję kupić w przyszłym tygodniu. Ciekawe kolory i ZŁOTE guziki. Złoty  chyba na stałe wkradnie się do moich jesiennych dodatków. Latem jakoś mi nie podchodził, ale teraz odnajduję go na nowo. Jednak ciągle nie wiem 'what to do', bo kuszą mnie co najmniej trzy kolory .. ten na zdjęciu powyżej, kremowy i bordo. Cóż, bycie kobietą nie jest łatwe :P


Kamizelka to absolutny MUST HAVE jesieni i zimy! Ja już swoją mam, a Wam polecam poszperać po SH .. czasem można znaleźć tam modowe cudo! Połączenie takiej kamizelki ze zwykłą bluzką lub koszulą i jeansami to szybki i prosty sposób na mody i wygodny strój zimowy. 


Klasyk, klasyk, klasyk. Dla kobiet ceniących elegancję lub takich, które elegancko wyglądać muszą. Biała koszula, czarny żakiet i ołówkowa spódnica. Na jesień w sam raz jako alternatywa dla czarnych spodni. By odżywić strój możemy pomyśleć o ciekawych dodatkach - pasek, buty, torebka. Kolorystyka jesienna (burgund, ciemna zieleń, miodowy, pomarańcz, śliwka) jak najbardziej wskazana :)


Zakochałam się w tym zestawie!! Ciemna spódniczka i czerwony gruby sweter .. cudo! Polecam każdej dziewczynie. I znów dla kobiet, które muszą wyglądać elegancko : błękitna dopasowana koszula, marynarka i spódnica (może ciut dłuższa).


Absolutnie fantastyczny look na jesienną imprezę! Rajstopy wyglądałyby w tym zestawieniu dość dziwnie, dlatego czasem można się przemęczyć bez :) chyba, że połączymy to z ciemnymi rajstopami w groszki (można je kupić chyba wszędzie, od sieciówek po tanie markety). Klasycznie i ciekawie. 


OTO SPRAWCA BÓLU MOJEGO PORTFELA! 
Katalog dostępny w sklepach.



.... i coś dzięki czemu jesień będzie łatwiejsza do zniesienia - KALOSZE!!
Suche stopy i nogawki w deszczowe dni + modny wygląd. Do tego parka, chusta i witaj jesieni! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...