sobota, 22 września 2012

She's a ... gold digger!

Chyba mój post o wnętrzach kilka dni temu jakimś (boskim) cudem przyciągnął małe zmiany w moim domu. Tym sposobem w związku z wyjazdem na studia zamieniam się z bratem pokojami. Jego dotychczasowy pokój to naprawdę niewielka klitka, a w obliczu tych wszystkich zabawek i pudeł sprawiał wrażenie małego i nieustawnego. Jednak rodzice postanowili przeznaczyć na remont większą kwotę i dali mi zupełnie wolny wybór WSZYSTKIEGO. Jako, że lubię brąz nie zrezygnowałam z tego koloru, ale postanowiłam połączyć go ze złotym i czarnym. Postawiłam na absolutny minimalizm meblowy, zaszalałam z CZARNYM żyrandolem i czarną (cudowną) lampką. Zamiast firan i rolet - żaluzje, żeby zagospodarować jeszcze wolny parapet. Większość dodatków, meble i sofa będą z Black Red White - serdecznie polecam wszystkim! Ceny są porównywalne do Ikei czy Home&You, a produkty bajeczne. Zakochałam się w tym sklepie. 
Dziś w moje ręce wpadła lampa, dwa wazony, żyrandol, a planuje dokupić poduszki, ramki i obraz. Poniżej zdjęcia kilku dodatków wpisujących się w trend minimalistycznego złota (nie wiążcie złotych wnętrz z przepychem kiczowatego baroku). 
Post przed i po metamorfozie dodam, jak tylko wszystko będzie już dopięte na ostatni guzik.





















Co sądzicie o tym kolorze/stylu w mieszkaniu? :)

5 komentarzy:

  1. ooo nie moge sie doczekac na notke przed i po metamorfozie ;DDDD uwielbiam takie ;D

    hahaha jeeeeju ja kiedys chcialam miec fretke ale czego to ja nie chcialam tak naprawde ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha no niestety :) ale pare razy widzialam u siebie w miescie taka fretke na smyczy ^^ przeslodki widok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj tak zgadzam sie :) reakcje dzieci moga byc nieziemskie ;DDD fajnie by bylo miec takiego zwierzaczka ale lsyszalam ze jak juz to zeby brac dwie bo sie bedzie nudzic samo.. tak smao jak z lemurkami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo hehe etz fajnie :D kazdy sposob jest dobry :D ja zamarzylam o lemurkach keidy zobaczylam filmik jak sie je laskocze ^^ masakra przeurocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo masakra fkatycznie przeslodkie ;)) nawet sie nie spodziewalam ze to az takie bedzie kochane ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...