sobota, 15 września 2012

Ciepło-zimno

Dzisiaj kontynuuję tematykę lakierową. Na tapecie lakier firmy Editt nr 5, który zmienia kolor pod wpływem temperatury. Świetna zabawa, po pomalowaniu stać przy kranie i patrzeć jak zmienia kolory :) Do pomalowania wystarczą dwie cienkie warstwy, ale trzeba poczekać chwilę z drugą warstwą, bo może ona nieco zmazywać tą pierwszą i robić prześwity... Buteleczka zawiera 6 ml i kosztowała 5 zł w "chińczyku". Kolorów było mnóstwo do wyboru.


Najbardziej podoba mi się kolor, który tworzy się pod wpływem ciepła, ale jak na złość mam wiecznie zimne ręce ;p
Wybaczcie za tak kiepskie zdjęcie z przejściem kolorów, ale mój aparat nie chciał w ogóle tego wyłapać.
A Wy macie jakieś lakiery zmieniające kolor? Co o nich sądzicie?




10 komentarzy:

  1. Niby zimny kolor, ale taki wesoły:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda, szczególnie w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda;) Nie dorwałam jeszcze żadnego lakieru zmieniającego kolor, ale skusiłaś mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedzanie małych niepozornych sklepików i chińczyków :) fajna zabawa ;d

      Usuń
  4. Dziękuję za obserwowanie i zapraszam częściej do komentowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tej wersji kolorystycznej nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z BYS a nie wiedziałam że jest dostępna tańsza i równie dobra wersja :-) będę musiała się rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...