poniedziałek, 22 kwietnia 2013

NOTD: Skittles ;)

Wybaczcie za takie opóźnienie z postami, ale zaczął się szalony czas na uczelni i trzeba upchnąć wejściówki i kolokwia tuż przed majówką... Zdjęcia robione na uczelni, zresztą w tle widać notatki z farmakologii, z której miałam dzisiaj wejściówkę ;p
Na paznokciach:
-kciuk: Eveline Scarlett
-palec wskazujący: Essence nail art twins-Bonnie
-palec środkowy: Mariza nr 40
-palec serdeczny: Mariza nr 41
-mały palec:  Virtual Fashion Mania nr 73



A jak Wam mija tydzień? ;)

P.S. Pat, wiesz, że Cię kocham za to, że wysłałaś mi zdjęcia, mimo tego że się uczysz na kolokwium, prawda? ;)


13 komentarzy:

  1. cóż za wiosenne kolory :) i mnie przed majówką jest jeszcze spokojnie, gorzej będzie po ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Ożywcza, napawająca energią wielokolorowa bomba :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem tak zaganiana, że wrzucam jakieś raczej wygrzebane projekty. Jeszcze uczelnie mam tak do końca roku, że przypada mi tylko jeden weekend wolny w miesiącu!

      Usuń
    2. Oczywiście to ja :-P tylko nawet logowanie mi nie wychodzi ostatnio :-P

      No to zaraz po majówce rozumiem, że będą tu cud zdjęcia? :-D

      Usuń
    3. Kochana! Ja również startowałam bez kursu. Dlatego twierdzę, że można!
      Tym bardziej przy takiej ilości filmów na yt czy innych instruktaży!
      Trochę prób i będzie rewelacja! Wprawdzie ja bardzo dużo ćwiczyłam na sobie :-D ale koleżanki też mi dużo asystowały!

      Usuń
    4. Wiesz... nawet nie wiem ile czasu to zajęło. Ale ja nawet nie opierałam się na filmach yt czy coś. Jakoś wyjaśniła mi koleżanka, trochę poczytałam i zaczęłam działać. Ale po jakim czasie byłam zadowolona to nie pamiętam!

      Usuń
  3. Uwielbiam skittlesowe pazurki, ładne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Cię loffffciamy :***
    Pat&Mim <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kolorowych paznokci nie miałam ani razu :P tzn. miałam ale nie każdy paznokieć w innym kolorze.

    Hah, moja mam powiedziała to samo co Ty. Jeszcze była wersja z różowym napisem, więc wybrałam mniejsze zło ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...