środa, 5 września 2012

Puder Jadwiga, czyli błyszczenie pod kontrolą

Na pierwszy ogień pójdzie mój ulubiony produkt do twarzy- puder marki Jadwiga. Moja cera jest tłusta, więc od  dawna walczę o choćby kilkugodzinny mat na twarzy, a on w tej kwestii mnie nigdy nie zawodzi :) Kiedyś musiałam czaić się po łazienkach szkolnych z bibułkami matującymi, a teraz wystarczy jedna czy dwie poprawki w ciągu dnia i mogę się cieszyć upragnionym matem. 
Przedstawiam sprawcę:



Jak widać waga produktu to aż 30g, co przy używaniu hojną ręką, starcza mi na około pół roku. Jest niesamowicie wydajny.

W środku znajduje się jeszcze puszek, ale nie polecam nakładania nim pudru na twarz, służy raczej jako zabezpieczenie przed wysypaniem.



Cena nie jest wysoka, około 16 zł na allegro+ przesyłka, bądź na stronie producenta za 27 zł klik
Pozdrawiam, elf. 

PS. Jesteśmy otwarte na wszelkie sugestie, dopiero zaczynamy swoją przygodę z blogowaniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...