środa, 28 sierpnia 2013

Franken

Wczoraj był chyba najgorszy dzień w roku. Pokrzyżowały mi się chyba wszystkie plany, zabrali mi wodę w trakcie robienia prania, pokłóciłam się z kimś i tak dalej. Nie wiem co to za dzień był ;p
Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia lakieru, który sama zrobiłam chyba z 3 lata temu. Wzięłam butelkę po odżywce Wibo, połowę bezbarwnego lakieru i kilka kropel różnych niebieskości. Nie jestem w stanie sprecyzować co to było, bo pewnie połowy lakierów, które dodałam, już nie mam ;)
Franken jest niebieskim żelkiem z drobinkami. Nakładało się go dobrze, nie smużył, ale mógłby nieco lepiej wysychać.
Na zdjęciach mam okropne skórki, przepraszam, to wina rozkładania towaru w sklepie ;< Zdjęcie robione po dwóch dniach, stąd starte końcówki.



Próbowałyście kiedyś mieszać własna lakiery? ;)
Pozdrawia, elf__

10 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną :)
    bardzo fajny kolor uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba xD jak większość lakierów :P
    Wróciłam właśnie, ledwo dotaszczyłam do domu dobroci z DM :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wyszedł! :)
    ja coś tam próbowałam, ale nie chce się w to za bardzo wciągać bo i tak mam masę lakierów do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł muszę koniecznie spróbować! Nigdy na to nie wpadłam, a taki własny Franken lakier to musi być fajna rzecz. Super kolor Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kwasach mówisz :P ? Jak dla mnie to dziwne trochę one, jest tylko sam eksfoliator właśnie w bodajże 2 rodzajach, żadnej maski po, ani nawet neutralizatora, więc ja bym się bała go użyć, bo nie wiadomo jak się tego pozbyć z twarzy :P My z dziewczynami kupiłyśmy z bielendy glikolowy, bo najtańszy był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tak blisko, a tyłeczka się nie chce ruszyć ^^

      Usuń
  6. Zapomniałam tylko kupić peelingu mimo, że obecny się kończy :/ no cóż popatrzę jutro w rossmannie xD a że mam tuż obok nowo otwartego xD

    O to może być fajny :P popatrzę jak będę w Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A w ręce w zamianie na ramię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiedziałam, że można samemu pomieszać lakiery xd fajna sprawa. Ten mi się kojarzy z gwieździstą nocą ;p
    Mam krem pod oczy z tej firmy właśnie z świetlikiem i chabrem- bardzo go lubię :) a jaki wydajny to masakra, rok go już używam i jeszcze mam chyba 1/3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...